יום שבת, 12 בדצמבר 2015

שמעתם על מגנטים פולארויד לחתונה ? בואו ותגלו בעצמכם מה זה!

סיפור שמתחיל מהסוף - אירוע קצר שמשאיר זיכרונות ארוכים

מתחתנים? מזל טוב ובשעה טובה.. עכשיו צריך לארגן את הכל, להזמין את כולם ולבדר אותם לאורך שעות ארוכות עם קבלת פנים חמה ומזמינה, עם חופה מרגשת, עם אוכל איכותי ומגוון, עם מוזיקה מרקידה ומקפיצה וגם עם הפעלות, אטרקציות וחוויות שיותירו את האורחים ערניים, פעילים ובעיקר שמחים ומאושרים על שזכו להשתתף בשמחתכם ואחת הדרכים לעשות זאת היא לגרום להם לזכור את האירוע שלכם לאורך זמן רב, גם אחרי שהוא הסתיים, ירח הדבש נגמר והחיים המשיכו להתנהל כסדרם מה שנשאר למזכרת זהו מקבץ תמונות ייחודי, מקבץ תמונות מגנטים פולארויד לחתונה שישאיר עקבותיו שנים רבות בכל מקום בבית...




התפתחות התודעה לצילום ייחוגי ובגוון וזווית אחרת

טכניקת פולארויד מגנט, בתחום של הפקת מגנטים לאירועים או של צילום אמנותי מודרני, היא טכניקת שימוש בקוטביות מראה וברק ומאפשרת העברת התמונה המודפסת, באיכות אופטימאלית ומקצועית, אל רקעים רבים כגון מגנטים, גיליונות קלף, קנבס ועוד...
הקפידו לציין, בכל הזמנת אטרקציה של הנפקת מגנטים או צילומי סטילס לאירועים, כי אתם מעוניינים בשימוש באופציית מגנטים פולארויד וכי מדובר על אלמנט שאסור להתפשר עליו, לא בשביל האורחים שלכם, לא בשביל הצלחת האירוע וגם לא בשבילכם.

מאז ועד היום! השינויים המהותיים

פעם היו צילומי החתונה, הן הסטילס והן הווידיאו, נכסיהם הפרטיים והאישיים של החתן והכלה, הם קיבלו אותם במארזים מושקעים, עם העתקים ואלבומים מהודרים ולאחר ההתרגשות הראשונה, והצפייה המשפחתית והחברתית המתחייבת בימים שלאחר החתונה, נשכחו בקרן זווית והעלו אבק עד שהילדים מצאו אותם לאחר כמה שנים והחלה צפייה מחודשת של מספר שעות או ימים וחוזר חלילה. היום, עם ההשתכללות הדיגיטאלית, עם הופעת מצלמות הסמארטפונים, הגו פרו והרשתות החברתיות, הצילומים הם כבר נכסים ציבוריים וכל אחד ואחת יכול לצלם, לפרסם ולהנציח את הצילומים מהאירוע בפייסבוק, באינסטגרם ובכל רחבי רשת האינטרנט, מה שמבטיח חיי נצח ללא אבק וללא בלאי.



לוח תלייה למגנט פולארויד

גודל חדש של מגנטים בעיצוב פולארויד המתאים יותר לחתונות בשיטת תלייה על אטבים למראה!מרהיב!

גם הקצב שבו מתפתח תחום צילום האירועים המקצועי הוא קצב מהיר ותזזיתי וכל פיתוח מביא כבר את ההכנה לדבר הבא ואם עד היום מגנטים לאירועים נחשבו לבון טון ולאטרקציה שאסור לוותר עליה, הרי שעכשיו כבר מדובר על צילום פולארויד לחתונה, לבר מצווה, לכנסים עסקיים ובעצם לכל אירוע חברתי, משפחתי או עסקי המבקש לכבד את עצמו ואת אורחיו. מגנטי הפולארויד הם איכותיים יותר, יפים יותר לעין ומבטאים בצורה איכותית יותר את הרגעים הקסומים שהונצחו והודפסו על גבי המגנט, כך שהחוויה שהולכת עם מקבל מגנט פולארויד לחתונה משאירה אצלו, או אצלה, טעם מצוין מהחוויה וזיכרון נפלא מהאירוע.

מגנט פולארויד בגודל 10*10 להתרשמות - להורדה למחשב להתרשמות הגודל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה