יום שלישי, 21 באפריל 2015


אטרקציית המסך הלבן לאירועים - מידע מורחב על השירות שלנו


מהו וויט סקרין ?


וויט סקרין (מסך לבן) למעשה מדובר בצילום אומנותי של סטודיו. מקור השם הוא בעקבות המסך הלבן שבו מצטלמים. אנו ב"שווצריה הפקות" מעניקים לכם את הwhite screen, המסך הלבן, את חווית הצילום סטודיו הזו לתוך האירוע המרגש שלכם, התחונה , הבר מצווה, הבת מצווה, החינה ואירועי החברה.

אטרקציית האירועים החדשה המשלבת בתוכה הכל הינה "וויט סקרין" המשלבת בתוכה צלם מקצועי חביב ואדיב גרפיקאי מנוסה ציוד סטודיו הכולל מסך לבן פלאשים  של סטודיו  חצובות תאורה  מטריות "בוקסט סופט"  לתאורה היקפית וכמובן המגנטים לאירועים שוכלנו מכירים. ממש כמו מגנטים לחתונות, מגנטים לבר מצווה , מגנטים לבת מצווה.








כמה עקרונות מנחים של שווצריה הפקות:


1. צוות מנצח - צלם סטילס מקצועי וגרפיקאי יצרתי ומנוסה
2. ציוד ברמה גבוה הכולל מספר פלאשים -המטרה להאיר את האורחים עם האביזרים הייחודיים שלנו ותאורה שבעצם שורפת את המסך הלבן (הכוונה ליצור וויט סקרין בוהק הנותן תחושה של טוהרה ולבנה במיוחד)
3. ידע נרחב ויצירתיות על מנת להמחיש את אטרקיציית האירועים המדהימה הזאת.

למידע נוסף חייגו 0509101812




דגשים:


לא כל צלם בעל הידע והיכולת לצלם סטודיו או וויטסקרין. זהו צילום הדורש המון ידע מקצועי וניסיון, הכרת עקרונות הצילום סנכרון מושלם בין הפלאשים המצלמה והאורחים המחוייכים שלכם.
הפעלת מצלמה היא לא דבר שמה בכך אנשים נוטים לקטלג עצמם כצלמים מבלי להבין את חשיבות הפרמטרים של המצלמה כגון: צמצם תריס חיישן תאורה הקפית W.B וכיצד האור מתנהג במרחב.
נכון לא מדובר בתורה מסיני אבל אטרקציה באירועים הפכה השנים האחרונות לחובה בכל אירוע ומטרתה לגרום לאורחים שמחה מרבית כמובן תיעוד האירוע תוך כדי הפקת המגנטים. לכן חשוב לבדוק היטב מי החברה אשר נותנת את שירות המגנטים לאירועים ועל כמה את שיקות white screen (מסך לבן) ובדיוק בשלב הזה "שווצריה הפקות" כאל בשבילכם עם הניסיון הידע והחיוך שלא יורד שלכם כמובן (וגם שלנו). 
נשמח להעניק לכם את החוויה הבלעדית לאירוע של פעם בחיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה